מהלך הסושיאל של בית ברל עם מובילי דעה וכוכבי רשת
מהלך שיווקי של המכללה האקדמית בית ברל "המורה החדש" מציג שת"פ ייחודי בין מובילי דעה וכוכבי רשת בולטים, בהם אירה דולפין, נוי והדר ליבילנד, שירלי טמיר ורומי אברג'יל, יחד עם אנשי חינוך בולטים ברשתות החברתיות לצורך העלאת המודעות והצורך במורים "חדשים" ואיכותיים.
לצרוך העלאת המודעות והצורך במורים חדשים ואיכותיים, גויסו למשימה כוכבי רשת ואנשי חינוך ששיתפו בעמודי הסושיאל הפרטיים שלהם על חוויות שחוו במהלך שנות לימודיהם במסגרות החינוכיות ועל המורים ואנשי החינוך שליווי אותם. בעקבות המהלך בני נוער רבים חשפו בתגובות את סיפוריהם האישיים. את היוזמה וביצועה מובילה סוכנות התוכן המותגי קרמבו רבלס המלווים בתמיכת משרד יחסי הציבור יוניק של ניסים דואק.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה