יזם ומנהל 'משפט אחד ביום' נבחר לאיש השיווק של ספטמבר

 | 
telegram

איגוד השיווק הישראלי בחר בעידו גרינברג, איש הקרייאטיב והדיגיטל שהקים את העמוד הפופולרי משפט אחד ביום, לאיש השיווק של חודש ספטמבר, בזכות "היצירתיות וההצלחה של אחד ממהלכי השיווק המוצלחים של השנים האחרונות ברשתות החברתיות".

גרינברג החל את דרכו בשלל תפקידי קרייאטיב (מערוץ הילדים ולוגי, דרך ערוץ 10 וכלה בתפקידי תוכן ושיווק בתכניות כגון 'האח הגדול', 'הישרדות' ו'המירוץ למיליון'). בשנה האחרונה הקים עמוד אינסטגרם בשם #משפטאחדביום שהפך במהרה למותג אופנה ולייף סטייל ולמעשה לאחד האייקונים המוכרים ברשתות החבריות. פריטי הלבוש שיצר הפכו פופולריים בקרב סלבס וכוכבי רשת רבים.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות