פרסומת נוספת לחיים הכט: יוביל קמפיין ל"בלוק האדום"
כתבי אייס span > a > | 
איש התקשורת חיים הכט נבחר להוביל את קמפיין הפרסום של הבלוק האדום שמייצר מפעל חסין אש. הקמפיין בעלות מאות אלפי שקלים, והוא יעלה בערוצי הטלוויזיה השונים, ברדיו וברשתות החברתיות. הקמפיין החדש מציג את הבלוק האדום כבלוק חדשני תוצרת הארץ, ידידותי לסביבה, בעל תקן ל"מבנה חסין קליעים" ובעל יכולות בידוד תרמי ואקוסטי מצוינות. על קמפיין חתום משרד הפרסום BC - ביינר כהן.
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה