אחרי הקמפיין הפרסומי: GLAMZ בחר את משרד היח"צ דולפין

 | 
telegram

משרד יחסי הציבור דולפין של ענת שור ורון שור קיבל לידיו את תקציב היח"צ של אתר ואפליקציית הביוטי החדשה GLAMZ. רק לאחרונה עלה האתר - שהוקם ביוני השנה ומכיל מעל 1,000 אנשי מקצוע בתחומי הביוטי השונים עיצוב שיער, איפור, קוסמטיקה, פדיקור, מניקור ועוד - , בקמפיין פרסומי באמצעות משרד באומן בר ריבנאי.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות