שורת מינויים בהנהלת מקאן לצד תכנית אסטרטגית חדשה
לרגל העשור החדש שבפתח, קבוצת מקאן הכריזה על תכנית אסטרטגית לחמש השנים הקרובות במהלכן תיכנס לתחום הביג דאטה וה-D2C. זאת, בצד שורת מינויים חדשים מתוך הקבוצה: נדב פרסמן יתמנה למנכ"ל משרד הפרסום, אמיר וייס ודן אלעזרי ימונו כמשנים למנכ"ל הקבוצה, עמית משיח. אלעזרי, מנכ"ל חברת יוניברסל, יכהן במקביל גם כמנהל המסחרי של הקבוצה. וייס ימשיך להוביל את העסקים הדיגיטליים של הקבוצה, המונה היום את יוניברסל מקאן דיגיטל, Primis, סקינדו ישראל, מקאן ואלי ו- MRM וימונה במקביל למנהל הפיתוח העסקי של הקבוצה.
משיח, מנכ"ל קבוצת מקאן אמר "אני שמח וגאה על המינויים שאנו מודיעים עליהם היום. אנו מחזקים ומהדקים את מבנה הקבוצה וממשיכים לפתח את היכולות שלנו על מנת לאפשר ללקוחותינו תוצרי שיווק ופרסום ברמה הגבוהה ביותר בישראל. אמיר, דן ונדב הם מהמנהלים הטובים בתחומם בישראל. הם הובילו את לקוחות מקאן להצלחות רבות. הקידום של כל אחד מהם הוא צעד טבעי ומתבקש ואני משוכנע שלקוחותינו ימשיכו ליהנות מיכולותיהם וליהנות ומהשיפור בתוצר התקשורתי והדיגיטלי שהם מקבלים. יחד, בכוונתנו להמשיך ולהוביל את תעשיית הפרסום בישראל גם בשנים הבאות".
אמיר וייס, ישמש משנה למנכ"ל. צילום: ראובן קפוצ'ינסקי
דן אלעזרי, ישמש משנה למנכ"ל. צילום: ראובן קפוצ'ינסקי
לצד זאת, הקבוצה השיקה את תכנית "מקאן 2025" אשר עתידה לכלול שני מהלכים מרכזיים: הראשון הוא הקמת יחידה קריאטיבית והפקתית המתמחה ב-D2C, והשני הוא הקמת שלוחה ישראלית ל-MRM, חברת הדאטה העולמית הקבוצה וזרוע הצמיחה המרכזית שלה בעולם בשנים האחרונות.
נדב פרסמן, מנכ"ל משרד הפרסום. צילום: ראובן קפוצ'ינסקי
"תעשיית הפרסום עוברת שינויים טכנולוגיים בעידן של שינויים תרבותיים ועסקיים", אמר אילן שילוח, יו"ר הקבוצה. "לכן, קבוצת מקאן נערכת אסטרטגית לעשור הקרוב כפי שעשינו בעבר, על מנת שנוכל להמשיך להוביל את התעשייה ולתת ערך משמעותי ללקוחותינו".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.אנשים שכ"כ נפוחים מעצמם (ל"ת)שאול החתול 12/12/2019 10:38הגב לתגובה זו8 1סגור
-
בטלן שכמותך לך תעבוד במקום. (ל"ת)רון 26/12/2019 15:17הגב לתגובה זו0 0סגור