איש השיווק של ינואר 2020: גידי מרק
מנכ"ל תגלית זכה בפרס בזכות הגידול המשמעותי בכמות המשתתפים בתכנית, שהביאה עד היום יותר מ-750 אלף צעירים לישראל. "מרק הוביל את תגלית לצמיחה חסרת תקדים", כתבה הוועדה שבחרה בו
אייס span > a > | 
מנכ"ל תגלית, גידי מרק, נבחר על ידי איגוד השיווק הישראלי כאיש השיווק של חודש ינואר 2020.
בהובלת מרק, הצליחה תגלית להביא לגידול משמעותי במספר המשתתפים מידיי שנה על ידי יצירת קמפיינים דיגיטליים הפונים לצעירים שאינם מחוברים לזהותם היהודית ובניית מרקט פלייס מתקדם המציע מגוון רחב של סיורים ותוכניות חדשות.
פרויקט תגלית הינו מותג התיירות החינוכית המוביל בעולם היהודי שהפך בשנים האחרונות לגשר המרכזי שמחבר מאות אלפי צעירים יהודים בגילאי 18-32 לישראל.
750,000 הצעירים שהשתתפו בתגלית עד היום, הינם השגרירים החשובים ביותר המפיצים את האמת על ישראל ברחבי העולם כולו. כ-115,000 מבוגרי הפרויקט הינם ישראלים שהשתתפו בו כחיילים וסטודנטים.
בנימוקי הוועדה שבחרה במרק נכתב כי "באמצעות פעילויות שיווקיות, שיתופי פעולה אסטרטגיים והבנת החשיבות של המרחב הדיגיטלי, הצליח מרק להוביל בשנים האחרונות את פרויקט "תגלית" לצמיחה חסרת תקדים והתרחבות לקהלים חדשים. זאת על אף אתגרים רבים כמו שחיקת החיבור לישראל בקרב צעירים יהודים ברחבי העולם".
פרויקט תגלית הינו מותג התיירות החינוכית המוביל בעולם היהודי שהפך בשנים האחרונות לגשר המרכזי שמחבר מאות אלפי צעירים יהודים בגילאי 18-32 לישראל.
750,000 הצעירים שהשתתפו בתגלית עד היום, הינם השגרירים החשובים ביותר המפיצים את האמת על ישראל ברחבי העולם כולו. כ-115,000 מבוגרי הפרויקט הינם ישראלים שהשתתפו בו כחיילים וסטודנטים.
בנימוקי הוועדה שבחרה במרק נכתב כי "באמצעות פעילויות שיווקיות, שיתופי פעולה אסטרטגיים והבנת החשיבות של המרחב הדיגיטלי, הצליח מרק להוביל בשנים האחרונות את פרויקט "תגלית" לצמיחה חסרת תקדים והתרחבות לקהלים חדשים. זאת על אף אתגרים רבים כמו שחיקת החיבור לישראל בקרב צעירים יהודים ברחבי העולם".
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה