תקציב הפרסום של סימילאק יעבור לניהול אדלר-חומסקי
לאחר כשמונה שנים עם משרד הפרסום ראובני-פרידן, תקציב המותג מבית אבוט בהיקף של 7 מיליון שקל עובר ידיים
אייס span > a > | 
לאחר כשמונה שנים עם משרד הפרסום ראובני-פרידן, תקציב הפרסום של המותג סימילאק מבית אבוט יעבור לאדלר-חומסקי, כך על פי פרסום אתמול ב"גלובס". התקציב נאמד בהיקף של 7 מיליון שקל.
המעבר ככל הנראה מתבצע לאור שינויים בהנהלת אבוט, ואיוש כס המנכ"ל על ידי עמית צנטר שמחליף את יעל רבהון לאור מעבר השליטה בחברה לחו"ל. במהלך תקופה זו, ראובני-פרידן היה אחראי לקו הפרסומי "סימילאק בגלל המדע".
משרד ראובני-פרידן ניהל את חלק האופליין של תקציב סימילאק החל מ-2013, וב-2015 התווסף למשרד גם נתח הדיגיטל של מותג התמ"ל, בהיקף של 2 מיליון שקל אשר טופל לפני כן ב-Q דיגיטל.
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה