תקציב הפרסום של סימילאק יעבור לניהול אדלר-חומסקי

לאחר כשמונה שנים עם משרד הפרסום ראובני-פרידן, תקציב המותג מבית אבוט בהיקף של 7 מיליון שקל עובר ידיים
 | 
telegram

לאחר כשמונה שנים עם משרד הפרסום ראובני-פרידן, תקציב הפרסום של המותג סימילאק מבית אבוט יעבור לאדלר-חומסקי, כך על פי פרסום אתמול ב"גלובס". התקציב נאמד בהיקף של 7 מיליון שקל.

המעבר ככל הנראה מתבצע לאור שינויים בהנהלת אבוט, ואיוש כס המנכ"ל על ידי עמית צנטר שמחליף את יעל רבהון לאור מעבר השליטה בחברה לחו"ל. במהלך תקופה זו, ראובני-פרידן היה אחראי לקו הפרסומי "סימילאק בגלל המדע".

משרד ראובני-פרידן ניהל את חלק האופליין של תקציב סימילאק החל מ-2013, וב-2015 התווסף למשרד גם נתח הדיגיטל של מותג התמ"ל, בהיקף של 2 מיליון שקל אשר טופל לפני כן ב-Q דיגיטל.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות