GROO משיקה לראשונה קמפיין טלוויזיוני בפרטנר TV

לרגל עשור להיווסדה יוצאת חברת האיקומרס בקמפיין דיגיטלי נרחב ולראשונה נכנסת לפרסום בטלוויזיה בכיכובו של השחקן והקומיקאי מעין בלום
 | 
telegram
(3)

חברת האי-קומרס GROO (לשעבר גרופון) משיקה קמפיין חדש לרגל עשור להיווסדה אשר ימשך עשרה ימים ויכלול פרסום נרחב בשלל הערוצים הדיגיטליים וברשתות החברתיות. לראשונה, תעלה GROO עם קמפיין טלוויזיוני בחברת התקשורת פרטנר TV, במסגרתו הצופים יוזמנו לגלוש לאתר גם באמצעות הטלוויזיה ולהחשף לדילים יעודיים לקמפיין שיימשכו גם הם עשר שעות כל אחד.

הפרסומת נוצרה על ידי משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ובה מככב השחקן והקומיקאי מעין בלום בתלבושת כלב מכף רגל ועד ראש. "תקציבי השיווק שלנו כפלטפורמת ה-eCommerce המובילה בישראל מושקעים לרוב בפעילות דיגיטלית. במסגרת חגיגות העשור, החלטנו להרחיב את הפעילות הפרסומית לקמפיין טלוויזיוני. חגיגות המבצעים בימי ההולדת שלנו לאורך השנים הוכיחו את עצמן כמסיבת שופינג אטרקטיבית, עם אלפי מכירות ביום ועליה בטראפיק לאתר של עשרות אחוזים. קמפיין חגיגות העשור משקף את שפת המותג, עם וידאו בכיכובו של הקומיקאי מעין בלום, בתפקיד כלב המאחל למותג מזל טוב ומזמין את כולם למסיבת שופינג", אמר תומי שנפלד, מנכ"ל GROO.

Groo  מוחזקת בבעלות משותפת על ידי קרן ההשקעות סקיי, גרו האמריקאית והנהלת החברה. בשנה האחרונה הרחיבה החברה את פעילותה ורכשה את אתר באליגם. לדברי החברה, היא מחזיקה במכירות של מאות מיליוני שקלים בשנה, נהנית מכ-5 מיליון ביקורים חודשיים לאתר האינטרנט ולאפליקציה, וזכתה עד כה למיליון וחצי הורדות.

תגובות לכתבה(3):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חיות פרטנר (ל"ת)
    גיא א. 10/02/2020 12:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    פרטנר TV
    אלעד 10/02/2020 09:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה אתר סחר אלקטרוני צריך בכלל לפרסם בטלוויזיה? נשמע כמו בזבוז כסף
    סגור
  • ניתן לרכוש דרך הטלוויזיה של פרטנר
    דייב 10/02/2020 19:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הטלוויזיה אינטרקטיבית ואפשר לרכוש דרך השלט
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות