GROO משיקה לראשונה קמפיין טלוויזיוני בפרטנר TV
חברת האי-קומרס GROO (לשעבר גרופון) משיקה קמפיין חדש לרגל עשור להיווסדה אשר ימשך עשרה ימים ויכלול פרסום נרחב בשלל הערוצים הדיגיטליים וברשתות החברתיות. לראשונה, תעלה GROO עם קמפיין טלוויזיוני בחברת התקשורת פרטנר TV, במסגרתו הצופים יוזמנו לגלוש לאתר גם באמצעות הטלוויזיה ולהחשף לדילים יעודיים לקמפיין שיימשכו גם הם עשר שעות כל אחד.
הפרסומת נוצרה על ידי משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ובה מככב השחקן והקומיקאי מעין בלום בתלבושת כלב מכף רגל ועד ראש. "תקציבי השיווק שלנו כפלטפורמת ה-eCommerce המובילה בישראל מושקעים לרוב בפעילות דיגיטלית. במסגרת חגיגות העשור, החלטנו להרחיב את הפעילות הפרסומית לקמפיין טלוויזיוני. חגיגות המבצעים בימי ההולדת שלנו לאורך השנים הוכיחו את עצמן כמסיבת שופינג אטרקטיבית, עם אלפי מכירות ביום ועליה בטראפיק לאתר של עשרות אחוזים. קמפיין חגיגות העשור משקף את שפת המותג, עם וידאו בכיכובו של הקומיקאי מעין בלום, בתפקיד כלב המאחל למותג מזל טוב ומזמין את כולם למסיבת שופינג", אמר תומי שנפלד, מנכ"ל GROO.
Groo מוחזקת בבעלות משותפת על ידי קרן ההשקעות סקיי, גרו האמריקאית והנהלת החברה. בשנה האחרונה הרחיבה החברה את פעילותה ורכשה את אתר באליגם. לדברי החברה, היא מחזיקה במכירות של מאות מיליוני שקלים בשנה, נהנית מכ-5 מיליון ביקורים חודשיים לאתר האינטרנט ולאפליקציה, וזכתה עד כה למיליון וחצי הורדות.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.חיות פרטנר (ל"ת)גיא א. 10/02/2020 12:03הגב לתגובה זו1 0סגור
-
1.פרטנר TVאלעד 10/02/2020 09:23הגב לתגובה זו0 0למה אתר סחר אלקטרוני צריך בכלל לפרסם בטלוויזיה? נשמע כמו בזבוז כסףסגור
-
ניתן לרכוש דרך הטלוויזיה של פרטנרדייב 10/02/2020 19:06הגב לתגובה זו0 0הטלוויזיה אינטרקטיבית ואפשר לרכוש דרך השלטסגור