משרד "גל-אורן-לרנר" זכה במכרז של עיריית ירושלים
משרד הפרסום ויחסי הציבור ״גל אורן לרנר" זכה במכרז עיריית ירושלים למתן שירותי פרסום ויעוץ אסטרטגי במגזר הדתי לאומי, החרדי והערבי.
בעיר ירושלים יש רוב גדול לציבור החרדי, הערבי והציוני דתי. מדובר בסדר גודל של חצי מיליון תושבים ולכן תקציב הפרסום בעיר נחשב לגדול מאוד, וליוקרתי. במכרז התמודדו חמישה משרדים מהגדולים המטפלים במגזרים אלו, כמו אפיקים, בולטון פוטנציאל, אשחר ופרסומי ישראל. עיריית ירושלים כאמור בחרה בהצעה של גל אורן לרנר.
משרד יחסי הציבור והפרסום "גל אורן לרנר" בניהולם של אורן אלימלך ואבי לרנר אחראי בין היתר על קמפיין הבחירות של מפלגת ש"ס, ומעניקים שירותי אסטרטגיה, יח"צ ופרסום לקבוצת "ישראל היום", בנק הפועלים, אגד, מועצות אזוריות באר טוביה גוש עציון הר חברון ועוד שורה של ארגונים ועמותות חברתיות.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה