מתוך 35 עבודות ישראליות: מי יצעדו על השטיח האדום בקאן?

במסגרת תחרות מקדימה נקראו בתעשיית הפרסום בישראל להגיש רעיון קריאייטיבי לפעילות פרסומית תקשורתית בנושא חברתי. העבודה הזוכה מציעה ליין תחפושות בשם "מחפשים שיוויון", בו יוצגו על גבי אריזות מודלים לחיקוי בחברה הישראלית מאוכלוסיות מודרות
 | 
telegram

הבצפר ואיגוד הפרסום, הנציגים הרשמיים של פסטיבל קאן בישראל, עורכים מדי שנה (זו השנה השישית) תחרות מקדימה, שבמסגרתה נבחר צוות קריאייטיב שייצג את ישראל בתחרות העולמית של פסטיבל קאן לצעירים עד גיל 30, הנקראת Young Lions. במסגרת התחרות המקומית שבישראל, נקראים צעירי תעשיית הפרסום להגיש רעיון קריאייטיבי לפעילות פרסומית תקשורתית בנושא חברתי. התחרות המקומית נערכת בחסות פרוקטר אנד גמבל P&G.

הפעם, נושא התחרות הוא קידום המסר "קבלת האחר". המשימה של המתמודדים בתחרות הייתה למצוא את הדרך כיצד להביא רבדים רחבים בחברה הישראלית לפתח רגש חיובי ואמפטיה כלפי המסר, ובכך להוריד את מפלס השנאה, ההדרה והגזענות בחברה.


העבודה הזוכה של אור מילשטוק ומירב אש. ליין תחפושות בשם "מחפשים שיוויון"

כותרת ראשית

- כל הכותרות

35 עבודות של הדור הצעיר בענף הפרסום הוגשו לתחרות. העבודה הזוכה היא זו של אור מילשטוק ומרב אש ממשרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין פרלמוטר. העבודה של אור ומירב מתחברת לפורים ומציעה ליין תחפושות בשם "מחפשים שיוויון", בו יוצגו על גבי אריזות של תחפושות אנשים אמיתיים, מודלים לחיקוי בחברה הישראלית, מאוכלוסיות מודרות. על האריזות יופיעו נציגי מגזרים שהצליחו לנפץ את הסטיגמות - ודרך הסיפור שלהם יועבר המסר של אחדות ושוויון.
 

פסטיבל קאן, אלא אם כן בגלל הקורונה יוכרז אחרת, ייערך ביוני 2020. מערכת אייס מאחלת למשתתפים שבירת רגליים מוצלחת במיוחד.  

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות