מטריקס: הרווח התפעולי עלה ב-20% ל-82 מ' ש'; צמיחה של 14% בהכנסות
לצד גידול בפעילות בחברה מסבירים את תוצאות השיא עליהן דיווח גם בחסכון תפעולי עם המעבר לעבודה מהבית באופן חלקי. המנכ"ל מוטי גוטמן: "מזהים ביקוש לשירותים דיגיטל, ענן, סייבר, דאטה ועוד ונעבור בחומים אלה למיקוד בצבר הזמנות והכנסות חוזרות"
חברת טכנולוגיות המידע מטריקס 0% מטריקס 8,041 0% בסיס:8,041 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מדווחת על רווח התפעולי בסך כ-81.9 מיליון שקל ברבעון הראשון (גבוה ב-20.4% מברבעון מקביל), שהם 7.4% מההכנסות שעמדו על 1.1 מיליארד שקל (צמיחה של 13.8%). מדובר בשיפור על פני התקופה המקבילה, אז הציגה רווח תפעולי של 68 מיליון שקל, שהיו 7% מהכנסות בגובה 974 מיליון שקל.
הרווח הסתכם בכ-55.1 מיליון שקל מול 43.1 מיליון שקל שנה קודם לכן והרווח הגולמי עמד על 153.6 מיליון שקל (13.9% מההכנסות) בהשוואה לכ-133.2 מיליון שקל (13.7%) אשתקד, גידול של כ- 15.3%. ההון העצמי בסוף התקופה עמד על כ-849.9 מיליון שקל. מטריקס הודיעה על חלוקת דיבידנד בסך 36 מיליון שקל (58 אג' למניה), הגבוה ביותר עבורה ברבעון ראשון.
במטריקס מסבירים את השיפור בתוצאות על אף עליית השכר במגזר התוכנה בגידול בפעילות ובחסכון תפעולי הודות למעבר לעבודה במודל היברידית (מהבית והמשרד) וכן עליה בפריון העבודה. עוד אומרים בחברה כי לא הושפעו מהותית מהקורונה ולא ניכרות השפעות מהותיות נוספות.
החברה פועלת בעיקר בארה"ב ובאירופה באמצעות כ-10,000 עובדים, והיא עוסקת בפתרונות לאימוץ טכנולוגיות דיגיטליות דוגמת ביג דאטה, בינה מלאכותית, למידת מכונה, האינטרנט של הדברים, אוטומציה, מציאות רבודה ועוד. בתוך כך מטריקס מספקת יעוץ אסטרטגי לפרויקטים של הטמעת טכנולוגיות כמו גם בפיתוח ויישום טכנולוגיות ויישומים ארגוניים, פתרונות ושירותי תשתית מקומיים ובענן, שירותי מיקור חוץ, הדרכה והטמעה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מהעולם ועוד.
מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס: "אנחנו מפרסמים הבוקר תוצאות כספיות בהן שוב נשברים שיאים בכל המדדים, ובכללם הצגת הרבעון הראשון הטוב ביותר מאז הקמת החברה. עם התעוררות הכלכלה, בעיקר בישראל, אנחנו מזהים כי ממשיך לעלות הביקוש לשירותים בתחומי דיגיטל, ענן, סייבר, דאטה ומערכות ליבה תפעוליות, תחומים בהם התעצמנו משמעותית בתקופת הקורונה. בתחומים הללו מטריקס עוברת למיקוד על צבר הזמנות ו-ARR – מודל של הכנסות חוזרות, המעניקות לחברה בסיס הכנסות יציב וצומח לטווח ארוך.
פתחנו את שנת 2021 עם צבר שיא של הזמנות בסך כ- 4.5 מיליארד שקל, מתוכן כ-3.9 מיליארד שקל לשנת 2021 (צמיחה של כ- 12.5% בצבר ההזמנות לעומת אשתקד). בשנת 2021 נמשיך לשלב את הצמיחה האורגנית לצד מיזוגים ורכישות במגזרים בהם אנו שמים דגש מיוחד. אחד המגזרים אותם סימנו כמטרה זה מכבר הוא ענף הבריאות הדיגיטלית וכחלק ממיקוד זה רכשנו את Medi Software".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה