חצתה את הקווים: אחרי שעבדה עם 'תנובה', תככב ג. יפית בקמפיין ל'כפיר'
החברה יוצאת בקמפיין בכיכובה של ג. יפית וכלתה מאיה ישעיהו, בעלות כוללת של כ-2 מיליון שקל
כתבי אייס span > a > | 
ג. יפית תככב בקמפיין למוצרי חברת 'כפיר', לאחר שרק לפני כשנה עבדה עם המתחרים 'גבינות העמק' של תנובה. על פי 'כפיר', הקמפיין יציג את הפתרון לכולסטרול שבגבינה הצהובה.
הקמפיין בהשתתפות ג. יפית וכלתה מאיה ישעיהו, הוא חלק ממהלך שיווקי שמטרתו הדגשת יתרונות המוצרים דלי הכולסטרול של 'כפיר'. עלות המהלך עומד על כ-2 מיליון שקל.
מנהל השיווק של כפיר, אבי פרנקנטל, מציין כי "כפיר מצליחה לייצר מוצרים בריאים ודלי כולסטרול באמצעות פיתוח טכנולוגי מיוחד המשאיר את הרכיבים הטובים שבחלב: חלבון החלב והסידן".
תגובות לכתבה(13):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
13.יש לי חשד שחלק מהתגובות פה נכתבו ע"י עובדיעופר 01/03/2011 08:53הגב לתגובה זו0 0כפיר או אנשי פרסום מתעמם.סגור
-
12.רפי גינת בכלבוטק הסביר כמה זה לא בריא!!!ממי 20/02/2011 20:30הגב לתגובה זו0 0ג יפית ממליצה על מוצר לא בריא אבדנו את האמון בה!111סגור
-
11.לא גבינה - חלבוני חלב עם שומן טרנס- לא בריא (ל"ת)ממי 20/02/2011 02:50הגב לתגובה זו0 0סגור
-
10.כפיר זו לא גבינה אלא חלבוני חלב - רע לבריאותממי 20/02/2011 02:48הגב לתגובה זו0 0האם הכל כשר בשביל הכסף? התזונאים לא ממליצים על כפיר ומוצרלה וג יפית מפרסמת מוצר לא בריא בשביל כסף!!!!!סגור
-
9.(ל"ת)אחד שיודע 13/02/2011 12:21הגב לתגובה זו0 0סגור
- טען עוד
-
8.הכי טעים המעושנת של כפיראחד שיודע 13/02/2011 12:19הגב לתגובה זו0 0חבל על הזמן אני יכול לאכול חבילה שלמה בלי כלום איזה טעים ולמגיב 5 אני טעמתי פעם פלסטיק והאמן לי שזה לא אותו הטעם, לא יודע איפה אתה קונה את הגבינה שלך בדיוק אבל אין כמו פיצות עם מגורדת של כפיר.סגור
-
7.לא מחליף את הצהובה הטובה באף גבינ"צ !עופר 13/02/2011 12:14הגב לתגובה זו0 0הפיצות יוצאות פי אלף יותר טובות ויותר בריאות מכל צהובה אחרת, ומי שלא טעם את המעושנת הפסיד !סגור
-
6.לא מבין חברות שמפרסמות דרכה.רועי 09/02/2011 10:22הגב לתגובה זו0 0פשוט לא מבין.סגור
-
5.מאיה מזכירה לי את הדודה שלי מסג'רה (ל"ת)סנדרסון 09/02/2011 07:26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.עלות הקמפיין 2 מיליון רכישה בפועל ...יניב 09/02/2011 00:09הגב לתגובה זו0 0200 אלף שקל - רמאית ושקרניתסגור
-
3.מאיה נראית כאילו תקעה הרבה טוסטים.צהוב עולה 08/02/2011 16:50הגב לתגובה זו0 0זה הולך ככה- לג' לא משנה איזו גבינה זו כל עוד הם משלמים כמו שצריך ולמאיה לא משנה איזה גבינה זו כל עוד יש הרבה-הרבה טוסטים וכולם מרוציםסגור
-
2.מוצרים בטעם פלסטיקאחד שטעם 08/02/2011 14:25הגב לתגובה זו0 0נורא!סגור
-
1.גימל, מתי תחלבי גם אותי? (ל"ת)משה לקטוז 08/02/2011 13:45הגב לתגובה זו0 0סגור