מאיר ברק: "אני אופטימי (כלפי מטה!), שימו לב לאיומים הבלתי נתפסים"

 | 

תגובות לכתבה(97):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 71.
    ברק די!
    קובי 16/10/2011 10:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם לא תפסיק להתנבא ולא תוריד פרצופך מכל מינ י אתרים - נגיש נגדך תביעה יצוגית - דף בפייסבוק כבר בדרך לא לצנזר - חולרות שכמותכם!
    סגור
  • 70.
    עלה קרח, עלה קרח (מלכים)
    רוני 07/10/2011 14:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא כמו אלישע רוצה להתקיף אותנו בדובים! מאחל לברק פשיטת רגל שנה טובה - הפסד ענק למאיר ברק! נגיד כולנו ונקנה מניות!
    סגור
  • 69.
    ממש גאון גדול...
    מרוויח ממסחר כבר שנה 02/10/2011 21:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העמלות אמנם הן האוייב הכי גדול שלנו אבל האוייב הגדול יותר הוא אמחנו עצמינו... אז לכל הצינירנים כאן שמיתיימרים להיות מרוויחים ממשהוא בבורסה אני רק רוצה להגיד- זו טיפשות שאתם כל פעם מחדש צופים בסירטון שמעלה מאיר ומלכלכים עליו. אם היה לכם משהוא חכם יותר להגיד או מועיל יותר לומר מזמן היתם מרוויחים מכך. במסחר היומי יש אפשרות ענקית להרוויח כסף תוך כדי עבודה קשה ורק למתמידים אין כסף קל!! הפסדתם תודו! אל תיגרמו לכל מיש שסביבכם לא לבוא ולנסות גם אני הפסדתי בכמויות וידעתי ש 94 אחוזים מפסידים במסחר יומי אז כנראה כבשביל להיכנס ל6 האחוזים האחרים צריך לעבוד קשה! תיזכרו אין כסף קל! צריך לעבוד במיוחד כדי להרוויח מהבורסה צריך לעבוד!
    סגור
  • 99 אחוז מפסידים והיחיד שמרוויח ברוקר העמלות
    רון 03/10/2011 17:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקרה שלנו זה מאיר ברק אז למה להיות מזוכיסט ולעסוק במסחר חסר סיכוי גם אם אתה צודק וזה 96 אחוז מפסידים ואתה טועה כי מחקרים מראים ש99 אחוז מפסידים זוהי שטות להתעסק עם מסחר שבו הסיכוי להרוויח הוא 6 על 100 בקזינו מרויחים יותר
    סגור
  • 68.
    רוב הלקוחות מפסידים כסף
    יוסי הפראייר 02/10/2011 09:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמי שהיה בכנס של מאיר, למד בקורס, היה בחדר המסחר ולמרות שמירה על כל הכללים הפסיד את רוב הכסף ששמתי בחשבון אני יכול להעיד שרוב הסוחרים דרך מאיר מפסידים כסף והרבה. כמעט אף אחד שם לא מרוויח. אם היו מרוויחים אז איפו כולם? איך יש בחדר רק 100-150 איש שרובם תלמידים בקורסים? איפו כל הסוחרים שמרוויחים כסף וכדאי להם להשאר בחדר? אני לא מכיר אף אחד מהקורס שלי שהרוויח כסף וששרד בחדר. אני הייתי פראייר אבל ממליץ לכם ללמוד מהניסיון שלי ולשמור על הכסף שלכם.
    סגור
  • טען עוד
  • 30000 תלמידים שלו מחקו את התיק בעמלות
    רון 02/10/2011 10:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תלמידי הקורסים שעדיין בחדר ימחקו שיתחילו לסחור כפי שסיוון אמרה עלות ניהול תיק למסחר יומי ממוף עתיר פעולות יומיומיות שוחק את התיק מאחר ותוך שנה העלויות מגיעות לגובה התיק עם 20000 מגלגלים ביום 200000 העמלות בשה לאלפי הפעולות מגיעות ל20000 וגם 400000 כפול משוווי התיק כך שאם אתה גאון ועושה 100 אחוז תשואה שנתית עדיין אתה נשאר ללא רווח ולכן 99 אחוז מסוחרי יום נמחקים תקתקו בגוגול מסחר יומי ותלמדו הנושא לעומק יש שם חברה הלוקחת 0.3 סנט למנייה ומאפשרת לך לשחק על הכסף שלהם ולהתחלק איתך בהמשך העמלות
    סגור
  • 67.
    תגידו מה שתגידו
    טוקבקיסט מדופלם 02/10/2011 00:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל לבחור יש באופן קבוע את הכי הרבה תגובות. אז בטח שיתנו לו במה....
    סגור
  • 66.
    בסיכום שבועי: צדקת, צדקת ועוד פעם צדקת. (ל"ת)
    דניאל 30/09/2011 23:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 65.
    ברק והאופטימיות
    ידע הגון 30/09/2011 19:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חלק מהגולשים באתר זה מבקשים ממר ברק להיות מעט אופטימי{ביגלל תפקידו) האמת זה כמו לבקש מחמור אל תוכל קש ,ואל תבעט.זה מה שהו יודע לעשות .אך יש סיכוי רב שהדבר ישתנה מעט שכו עומדים להעביר הצעת חוק אשר תפסיק את המיסחר בשורט כמו שעשו בגוש היורו ,ובא לציון גואל שנה טובה לכולם
    סגור
  • 64.
    מאיר ברק
    א נתניה 28/09/2011 16:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין איך אתה מרגיש עם העליות האחרונות ןאולי כדאי שתהיה אופטימי למעלה
    סגור
  • מרגיש מצויין -מושקע רק בפירסום מטחנת העמלות
    מאיר 30/09/2011 12:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיעלה השוק או ירד לא משנה לי כל עוד סוחרי היום טוחנים את התיקים בעמלות הכל בסדר
    סגור
  • 63.
    מי יתן ויהיו לנו הרבה " מאיר ברק" לשנה הבאה
    נתנאל 28/09/2011 12:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני חייב להודות לך מר ברק על הפתח שפתחת לשינוי בחיי, על הצוות הנדיר שיש לך בחברת טריידנט ועל כל העזרה של חדר המסחר ומועדון המשקיעים. אין עוד דברים כאלו בעולם. תתברך לקראת השנה החדשה שתבוא עליך ועל כולנו לטובה. לסיום אני רק רוצה לומר שאני מקווה שאתה טועה בקשר לירידות, הלוואי שרק כאן תיכשל :)
    סגור
  • תגובה לנתנאל
    ידע הגון 30/09/2011 20:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היתה מנומס וקורקטי למר ברק,אך סיום פניתך אומר הכל .אתה שם לב אתה מאחל לו להיכשל. שנה טובה.
    סגור
  • מתוחכם, זה שאתה מקווה ש" הוא"
    סוחר 28/09/2011 16:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יכשל בקשר לירידות, יוצר את הרושם כאילו לא מאיר כתב את הטוקבק, שנה טובה
    סגור
  • 62.
    שנה טובה להפסד ענק של מאיר ברק (ל"ת)
    ברוך 28/09/2011 11:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 61.
    שנה טובה להפסד ענק של מאיר ברק
    אריק 28/09/2011 11:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמן ואמן סלע
    סגור
  • 60.
    בקשה ממאיר ברק
    ידע הגון 28/09/2011 08:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפחות בתקופת החגים להעלם לנו מצגי המחשב, בו הקלסטרון שלך מרוח בכל פינה באורח אובססיבי.ובכך תחסוך לנו את עוגמת הנפש הכרוך בהיתקלות המיקרית עים הקלסטרון שלך שזה איו דבר מרין כלל. סליחה מראש על הנימה המרגיזה מעט ,אבל לא נורא אתה עוסק בכך כל השנה . חג שמח .
    סגור
  • 59.
    כולם נגיד - ברק מם ברוך דיין האמת וכך יהיה (ל"ת)
    סרלה 27/09/2011 20:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 58.
    ונני אופטימי כלפי הפסדו של הציניקן
    ברלה 27/09/2011 20:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיפסיד את המכנסיים שלו חלאה שכמותו!
    סגור
  • 57.
    הלואי שהשוק יעניש את ציניקן הזה
    ארלה 27/09/2011 20:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאומר: שכל העולם יפסיד אבל אני ארביח על השורטים שלי. ונהפוך הוא - חור גדול בכיסו של ברק והוא הולך אבל וכפווי ראש. ולמשקיעים היתה אורה ושמחה ....
    סגור
  • 56.
    נקודת אור
    אורי 27/09/2011 19:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימו לב: בחולצה האדומה יש נקודה ירוקה - יש מקום לאופטימיות זהירה ! הבעייה בניתוח שלך מאיר היא שכל מה שאתה אומר נכון, אך הכל כבר מגולם - הווה אומר, כל שינוי מנקודה זו מקפיץ ב - 10 אחוזים , הכיוון - תלוי בסוג השינוי - ראו הוזהרתם ! כל סקירה היא בעצם היסטוריה ואין לה סיכוי לחזות את העתיד - ולכן, רק אינטואיציה ועבודה על סיכויי רמות מביאה לרווח, כל שאר השיטות מביאות בד" כ להפסד - שימו לב לתשואת התיק שלכם בחודשים האחרונים !
    סגור
  • 55.
    למאיר ברק
    הוד 27/09/2011 18:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמעתי בקולך, קניתי תעודת סל שורט על המעוף, ואכלתי אותה כמו שצריך, כמובן שמכרתי בהפסד. פעם ראשונה שעושה שורט ואני אוכל אותה.
    סגור
  • 54.
    לא מפתיע שאתר שחקן מעוף הפסיק לך את הפרסום (ל"ת)
    רומי 27/09/2011 17:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הלואי וביזפורטל ילמדו מהם וגם יעיפו אותו-נוכל (ל"ת)
    משקיע זהיר 27/09/2011 18:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 53.
    מאיר איפה החתול שלך
    משקיע 27/09/2011 14:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החתול היחידי שראיתי שנפל מבניין הוא של השכנים ולמזלו נחת על ארבע מה שלא בטוח לגביך.
    סגור
  • 52.
    חחחח, מאיר רוצה משולש או כלום?
    אריק.מ 27/09/2011 14:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהמר, לא מעבר, אני מרים לביזפורטל את הכפפה, על כל טעות של אחד מהליצנים שלהם, ברק או גורביץ שייתנו להם השעייה של שבוע מהעיתון, אני מבטיח שהטורים שלהם בעיתון יעלמו כלא היו.
    סגור
  • אי אפשר להתחרות באחוזי ההצלחה של מאיר
    סוחר 27/09/2011 17:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מייצר כ" כ הרבה בולשיט מדי שבוע ואח" כ יודע לבוא בפוזה של אחד שצפה הכל במדוייק ויאמר " כפי שדיברנו" , " כפי שחזינו" , " כפי שצפינו" ,הוא מספר אחד באחוזי הצלחה על הנייר לקמוס שלו ובברברת ללא אחיזה במציאות שמטרתה להרשים את חסרי הידע והתמימים
    סגור
  • 51.
    ברק וגורביץ
    אבי 27/09/2011 08:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שניהם לוזרים הגדולים בשוק כישלונות דרך קבע.ברק אומר שורט בא לו צינור לונג כבר כמה ימים. גורביץ אומר הזהב ל 200 -והנה נחתה ל 1500-1600 ,אמר ישרמקו תרד ב עשרות אחוזים והיא באיזור 40 הכי טובה בשוק. אמר נגיע ל 900-950 אנו בדרך ל 1100.
    סגור
  • 50.
    הדאו טס למעלה 300 נק=על מה אתה מודה לו
    איציק 27/09/2011 00:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תדאגו למאיר ברק הוא לא בשורט הוא לא סוחר לא יומי ולא ארוך סיוון כנראה צודקת הכל שיווק משומן למטחנת העמלות כפי שהיא מכנה את העסק שלו אז אולי אתם בשורט הוא ממשיך ללהג והמדדים בכלל לא מענינים אותו כל עוד כל קורבן חדש במסחר היומי מכניס 20000 דולר עמלות בשנה כשויוי התיק שלו וכל עוד הוא מצליח לדוג 20 קורבנות נוספים בחודש הכל בסדר אצלו ויש כסף להמשיך לפרסם בכל אתר ואתר ולהמשיך לקבל את הבמה על מנת להישאר בתמונה
    סגור
  • 49.
    מאיר, קח את גורביץ וסעו ביחד ללס ווגאס, יש
    משקיע 27/09/2011 00:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכם יותר סיכוי ברולטה, אתה קח אדום (כמו הערכות שלך בשוק) גורביץ שחור (כפי שההמלצות שלו עשו בתיק של מי שיישם אותם) ותהמרו, אני מוכן להתערב שבהימור כזה ייצא 0 .
    סגור
  • 48.
    מאיר ברק שרלטן וגזלן עם פרצוף של כייס
    זיו 26/09/2011 23:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא להאמין לחלא זאת בשום פנים ואופן!
    סגור
  • 47.
    ברק הזה הוא שרלטן וגזלן העמלות
    רוני 26/09/2011 23:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אברך את כל אחד שיעשה לו שפטים ונגיד ברק מת - ברוך דיין האמת
    סגור
  • 46.
    מדהים מאיר תודה רבה (ל"ת)
    גיא 26/09/2011 20:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    מאיר, אתה מהמר באיצטלא של כלכלן
    אריק.מ 26/09/2011 19:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקווה שאתה סוחר כמו שאתה מספר לנו, עומד בסטופים, כי אם לא תתכונן לספוג הפסדים קשים, שורטים, חחחחח.
    סגור
  • 44.
    הואא לא סוחר יומי הוא מתווך עמלות היתר יחץ נט
    סיוון 26/09/2011 18:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבורסות ממשיכות לעלות ומאיר ברק ממשיך לחגוג על העמלות תכנסון לגוגול הקלידו מסחר יומי ותבינו שאף אחד בעולם לא יכול להרוויח ממסחר יומי במניות מהסיבה הפשוטה = עלויות ניהול התיק במסחר יומי ממונף עוברות בשנה את שווי התיק וזה עבור תשלום עמלות לאלפי פעולות שנה ובנוסף על תוכנות טיפים (אני בשורט חה חה ) וכוכ אז נוצר מצב שגם אם הצלחת לעשות תשואה של מאה אחוז בשנה פי ארבעה מבאפט או סורוס נשארת ללא אגורה כאשר כל הכסף הולך לעמלות סנט למניה מתוך זה 80 אחוז למאיר ברק 0.8. סנט מכל סנט איתו הוא מתחלק עם המפרסמים בכל ערוץ אפשרי על מנת לתפוס חדשים ולהכניסם למטחנת העמלות של המסחר היומי חסר הסיכוי .בנוסף עבור הפירסום המסיבי הוא מקבל במת יחץ מהמפרסמים השונים ושם כמו פה מלהג את הגיגיו ובערוץ 10 המנחה כבר פעם חמישית אומר לו " מאיר כל פעם שאתה בא לפה ומספר על ירידות השוק עולה בעשרה אחוז תוך שבוע " גם היום ואתמול ומ980 השוק בינתיים עולה שנה טובה ותזכרו מסחר יומי ופורקס זוהי תעשיית עמלות ממנה חי מר מאיר ברק וכל יתר השרלטנים על ידי מכונת שיווק משומנת ומפתה שמאחרוייה אין דבר
    סגור
  • אכן נכון ומדויק (ל"ת)
    קיבוצניק - צפון 27/09/2011 06:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    יש לו ביטחון עצמי של ילד מתבגר (ל"ת)
    חמודי 26/09/2011 15:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 42.
    כל הכבוד מאיר ברק , כנה ואמיתי !! (ל"ת)
    **** 26/09/2011 15:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    עכשיו יתחיל " לכאוב" לשורטיסטים- היידה לונג!! (ל"ת)
    רוני 26/09/2011 14:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 40.
    הוא צודק לחלוטין!!...והוא גדול!! (ל"ת)
    מצחיק 26/09/2011 14:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 39.
    כל שורטיסט בא יומו, הא מאיר ?
    בבון 26/09/2011 14:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז עשית 2-3 אחוז משורטים לפני עמלות, עכשיו אתה בשורטים ממונפים והשוק החל היום את גל העליות, ואתה כבר מופסד 20-30 אחוז.
    סגור
  • 38.
    פופוליסט
    אחד שנמאס לו 26/09/2011 14:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאיר ברק הוא פופוליסט זול שזורה אימה מיותרת בציבור המשקיעים אני מקווה שיפסיקו לתת לו במה מה גם שהוא מדבר מתוך פוזיציה הוא מתבלבל לרגע וחושב שהוא ד" ר רוביני אלא שלמעשה מדובר בעוד עסקן שמנסה למכור את הקורסים שלו.
    סגור
  • 37.
    מבלבל ת' מוח
    trader 26/09/2011 13:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאיר דבר קטן שכחת הבורסה מקדימה את הכלכלה בחצי שנה
    סגור
  • 36.
    ...תזהר בקביעתך זאת לגבי התקוממות עממית...
    ל-21 26/09/2011 13:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ..יכולה כן להיות.... תלוי גם בהחלטות האו" ם וכו' .....
    סגור
  • 35.
    אין דרך אחרת להרוויח כסף חוץ ממסחר
    רני 26/09/2011 13:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי משקיע במשך שנים והפסדתי כסף. הדרך היחידה להרוויח כסף בשוק היא ממסחר ומאיר הוא אחד הבודדים שאפשר ללמוד מהם משהו. כל הכבוד על המידע והתמיכה.
    סגור
  • איפושהו, לצערי, אתה צודק , ראו טבע ואלביט מער (ל"ת)
    **** 26/09/2011 15:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מה למדת על מסחר מהפינה השבועית?
    סוחר 26/09/2011 13:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ראיתי את הקשר, נראה לי שמאיר מטקבק בכ" כ הרבה כינויים
    סגור
  • 34.
    נהפכת לאסטרטג מאקרו כלכלי? או שאתה מנתח טכני?
    אבי 26/09/2011 12:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חולצה אדומה כנראה הדם על הריצפה עכשיו זה הזמן לאסוף מניות כשהדם זורם על הריצפה
    סגור
  • 33.
    הוא מופסד המון
    מיכה 26/09/2011 12:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השורטיזם הם לוזרים אמיתיים ומופסדים המון,אל תיכנסו לזה תפסידו המון
    סגור
  • 32.
    " לפני עיוור לא תיתן מכשול" יש פה הרבה עיוורים
    סוחר X 26/09/2011 11:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המטרה: העברת קורסי מסחר. האמצעי: לכאורה מומחה מסחר ונביא מגמות של שוק המניות אל נא תרע לתמימים, הם אינם יודעים מדוע...
    סגור
  • 31.
    תפסיד להפחיד, אתה גורם לירידות, תן משהו לקניה
    נימו 26/09/2011 11:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגללך ובגלל אנליסטים כמוך כולם מפחדים ומוכרים. איפה האופטימיות? זה הזמן לקנות. אולי תיתן משהו לקניה?
    סגור
  • 30.
    מידע פנים - מאיר ברק נמחק כבר ב2009
    סוחר מעוף מוסדי 26/09/2011 10:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשהיה בטוח שהשווקים ימשיכו לרדת במרץ 2009 כשS
    סגור
  • 29.
    חוץ מיוון אף מדינה לא תקרוס
    ר 26/09/2011 09:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וברגע שימצא פתרון ליוון השווקים ינשמו לרווחה.
    סגור
  • 28.
    אופטימי לכיוון מטה?
    דורון 26/09/2011 09:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הבנתי איך אני יכול להגן על הכסף שלי בירידות ואם זה אפשרי אז למה הקרנות לא עושות את זה בעצמן כדי להרוויח במקום להפסיד?
    סגור
  • לקרנות המסורתיות אסור לעשות שורטים
    trader 26/09/2011 13:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל יש קרנות שכן מרווחות מירידות
    סגור
  • 27.
    יופי של סקירה
    לילי 26/09/2011 08:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו רואה כאן את השוק בעיניים פקוחות. מה אתה חושב שיקרה עם מניות הגז? קשורות למשבר?
    סגור
  • כל הכבוד מאיר אומר את האמת
    אודי 26/09/2011 10:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא לקנות מניות כמו כמה בתי השקעות שרוצים להשחיל את הצבור" זה הזמן לקנות" זה הזמן רק שורטים.
    סגור
  • אודי ולילי מה יהיה עוד זינוק למעלה בניו יורק
    איציק 27/09/2011 00:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שנה טובה ופתיחה מצוינת אחרי יומיים עליות בתל אביב מחר ההמשך
    סגור
  • 26.
    כל תגובה חיובית שתראו כאן מאיר כותב לעצמו (ל"ת)
    באחריות !!! 26/09/2011 08:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    מקווה שאתה טועה
    פרי 26/09/2011 08:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל לצערי אתה צודק בעקביות כבר שנה. אני בין אלו שמאמינים בטוב ואולי גם אני קצת " מוטה" באופטימיות יתר. תודה על הסקירה.
    סגור
  • 24.
    זה חל על כדור הארץ, לא על מעצמה כמו ישראל
    משה ג 26/09/2011 03:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התרסקות ומגמת שוק יורדת? תסתכלו מה קורה בבורסה ביום ראשון, שניים וחצי סוחרים משחקים בבורסה ומטים אותה למעלה כשכדור הארץ בשקיעה. הבורסות לפני התמוססות ואצלנו -" הפוך גוטה, הפוך!" ועוד שטייניץ יחשוב שזה בגלל שאמא שלו צדקה והכישורים שלו אמיתיים...
    סגור
  • 23.
    יוםרביעי שעבר
    עופר11 25/09/2011 23:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעוז אמר להזהר מעליות נזהרתי וקניתי הפוך פוטים ומזה שמחתי
    סגור
  • 22.
    שורטים
    דוד 25/09/2011 23:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכל הזדמנות שיש לך אתה אומר" מי שעדיין לא למד לבצע שורטים זה הזמן ללמוד" .למה אתה לא מדגים באחד הסרטונים באתר איך מבצעים שורט ?
    סגור
  • ועוד כתבה על שורטים
    קובי 26/09/2011 09:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    http://www.tradenet.co.il/מכירה-בחסר-–-short-–-למתקדמים-0
    סגור
  • 21.
    המפולת ניגמרה
    בעלי הפוטים היזהרו 25/09/2011 23:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חצי מהאוכלוסיה היתה בחוץ מחשש שתהיה אינטפאדה והם חוזרים לשוק ,היכונו לסיבוב
    סגור
  • 20.
    וואו כל מילה מועתקת מתכנית BREAKOUT, אפילו
    משקיע מפוכח 25/09/2011 23:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגרף לקוח משם, אל תתלהבו ממה שהוא אומר כל מילה לקוחה מהתכנית BREAKOUT של YAHOO FINANCE בדיוק ההסבר על הדולרים שמודפסים וגרמניה שצריכה לייצר יותר עבור נפט חחחח איזה פאתט
    סגור
  • 19.
    לעזאאל קניתי פוטים והוא אומר ירידות!! הלך עלי
    רוני 25/09/2011 22:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאיר המנתח היחיד בעולם עם 100% כשלון
    סגור
  • גדול ונכון (ל"ת)
    חחחח 26/09/2011 08:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    מה שגרם ליציאה מהמשבר זה הדפסת כסף
    נק למחשבה 25/09/2011 22:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע הם לא ימשיכו להדפיס כסף ולהגביר את הכמות וכך הבורסות יעלו שוב
    סגור
  • 17.
    סקירה 28/9
    קאריה 25/09/2011 22:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין אין עליך מספר אחד בשוק ההון אל מול כל ה" ליצנים"
    סגור
  • התכוונת אני מקווה -ליצן מספר אחד (ל"ת)
    סוחר 26/09/2011 08:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    מחר עליות בבורסה
    דוד 25/09/2011 22:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עליות של 4 אחוזים.כדאי לקנות על הבוקר בעליה של אחוז.
    סגור
  • 15.
    מאיר אתה טועה בגדול
    צביקה 25/09/2011 22:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה הזמן לקנות מניות.עד שמדד המעוף יגיע לסביבות 1300 בסביבות פברואר מרס.ורק אז הבורסה תרד בסביבות 40 אחוז.מימוש פבונצי.
    סגור
  • 14.
    מאיר ברק מגיב לעצמו בשמות בדויים - בדוק (ל"ת)
    מוסדי 25/09/2011 21:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    אם מאיר כזה פסימי, אולי זו התחתית :) (ל"ת)
    אריק.מ 25/09/2011 21:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    שבוע של עליות
    הספירה לאחור 25/09/2011 21:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מפני שמאיר אף פעם לא צודק בתחזיות שלו
    סגור
  • 11.
    רק ערבות ביננו ולא הכלכלה הולכת לקטסטרופה
    הקלפן מלוד 25/09/2011 21:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מדבר על מצב של אין אוכל.... עד כדי כך.. תקשיבו למה שאומר כבר מעל שנה הרב המקובל הרב לייטמן ותבינו מה עומד לקרות בעולם אם לא נשנה את דרכנו במהרה{ ערוץ 66 בכבלים}
    סגור
  • נכבדי הקלפן
    ידע הגון 30/09/2011 20:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    א...שנה טובה לך ולכל בני ביתך. ולכל הגולשים באתר זה .ברשותך שאלה לי אליך.והיא קשורה להפניה שלך לקוראים לדבריו של כבוד הרב לייטמן. כבודו יודע מדוע ברא הקדוש" בהאת לשונו של האדם ללא עצם?התשובה היא, שתהיה מספיק גמישה לשנות ובגמישות רבה את אשר אמרה אתמול. אז מה? הרב לייטמן עים כל הכבוד אמר , מחר הוא יואמר אחרת . אף אחד אין לו מנדת לכבות את אורות היקום ולהחזיר את המפתחות לקדוש" בה.
    סגור
  • 10.
    " מאיר תירגע "
    ליאור 25/09/2011 20:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאיר שנה טובה
    סגור
  • 9.
    מאיר , ממתי נהיית מנתח פונדמנטלי?
    היהפוך זאב עורו? 25/09/2011 20:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את כל ה7 הדקות שניתחת אפשר למצוא באלפי אם לא עשרות אלפי ניתוחים ופרשנויות ברשת של פרשנים ו" מומחים" כלכליים, לא חידשת לנו כלום. חשבתי שתמיד ייחדת את עצמך כמנתח טכני לטווח קצר שמהרגע שהוא יוצא מהעיסקה שלו לא מעניין אותו מה יעשה השוק. אני מבין ששיטת ה 4*4 על שתי מניות כל שבוע מפגינה ביצועים לא מרשימים בלשון המעטה השנה אז פשוט בחרת לוותר על זה ולהגיד את המובן מאליו? ואם השוק יתרסק תזכיר לנו שנים שאתה חזית הכל ? נו באמת, מאיר, או שתחזור לדבר על מה שדיברת עליו כל השנים או שתן לאנשים אחרים שהם לא יותר מומחים ממך אבל לפחות מתאדרים בתארים כלכליים מפוצצים ובינתיים תמשיך לגזור קופונים על העמלות בטריידנט.
    סגור
  • 8.
    אופטימי כלפי מטה
    יוסי ישראל 25/09/2011 20:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סקירה מאלפת שטף דיבור ברמה של פוליטקאי על שחקן שמאמין בעצמו עם הרבה כריזמה מחכה לסקירה הבאה ....
    סגור
  • 7.
    למאיר ברק שאלה
    הוד 25/09/2011 20:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה על הסקירה המאלפת. רציתי לשאול שתי שאלות? 1. איך עושים שורטים על מניה? 2. אם אני רוצה תעודת סל בחסר על המעוף, מתי הכי כדאי לקנות? כי נראה לי ששחקני המעוף רוצים פקיעה בשער גבוה. אשמח לתגובה מפורטת עד כמה שניתן. תודה.
    סגור
  • 6.
    בשתי מילים. אתה גדול. (ל"ת)
    עודד 25/09/2011 19:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    לפחות דיברת קצת יותר ברור אבל אתה חשוך! (ל"ת)
    אא 25/09/2011 19:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    עוד לא שמעתי וכבר אני אומר-" לא אוהב אותך"
    אא 25/09/2011 19:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סורי! למי שתמהה-נכנסתי כדי לשמוע את מי " שעל הבמה" לא משנה מי זה צריך לשמוע מה אומרים אנשי " הבמה"
    סגור
  • 3.
    ענק אתה מאיר
    סוחר 25/09/2011 19:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי אמר לפני פחות מחודשיים " מצב החברות בכי טוב" ? http://www.bizportal.co.il/shukhahon/biznews02.shtml?mid=279932
    סגור
  • אתה צודק, הוא פישל בגדול
    משקיע 25/09/2011 21:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאיר, אתה סוחר יום תישאר כזה, התחלת לתת לנו ניתוחים פנדומנטליים כמו אנליסט או כלכליסט, צא מזה, לא במסגרת ההתמחות שלך, תישאר בטריידים קצרים.
    סגור
  • גם טריידים קצרים לא במסגרת ההתמחות שלו
    סוחר 26/09/2011 13:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טריידים על הנייר זה כנראה התחום שלו, מי שבאמת עקב או שניסה לקחת טריידים שנתן יכול להבין את הפער בין מסחר אמיתי למסחר על הנייר, מאיר רשם לעצמו הצלחות על המון טריידים שהיה בלתי אפשרי לבצע במציאות או שבדיעבד בא ואמר שבמקום 3 אחוז הסתפק ב2.5 אחוז במקרים מסויימים, מגוחך ביותר אבל עוד יותר מגוחך איך הפך לנו פתאום לאיש פנדמנטלס בפוזה של מומחה שמוכר בית ספר למסחר.
    סגור
  • מאיר ברק איבד בושה מזמן!!
    אבי.ג 25/09/2011 21:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    " סוחר" אתה צודק - החוצפן הזה לפחות שיקשיב מה הוא דיבר לפני מספר שבועות... בדיוק הפוך הוא דיבר! חוץ מזה מה עם השיטה שלו? זהו הבין שלא עובד?! עכשיו הפך להיות חוזה עתידות? מה הוא חושב שמדבר לאידיוטים?
    סגור
  • האמת, אני באמת חושב שהוא חושב...
    סוחר 26/09/2011 13:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהוא מדבר לאדיוטים או לכאלה בעלי הבנה מינימלית השואפת לאפס או בעלי זכרון של 6 ימים שמתאפס מדי שבוע, הם כנראה הלקוחות הפוטנציאליים עליהם אפשר להרויח במחזור הבא של קורסי מסחר ועמלות
    סגור
  • מאיר ברק גורו של מהמרים
    ידע הגון 26/09/2011 16:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדרוש ממהמר בושה ,זה כמו לדרוש מחמור לא לבעוט,הוא לא יודע אחרת.התורה אותה הוא מפיץ ברבים ,ודאי הפילה לא מעט חללים,שכן בשוק ההמורים ,רק הענקים סורדים,חבל שההנהלה של שוק ההון ,לא מפסיקה את צגת ההימורים הזאת ,כמו שעשו מספר ארצות מערביות נאורות
    סגור
  • 2.
    כול הכבוד !!! (ל"ת)
    גוגה 25/09/2011 18:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תודה רבה מאיר
    שמואל43 25/09/2011 18:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מסכים איתך לחלוטין.הבעיה שבימים כמו היום צריך המון סבלנות ואורך רוח.זה לא עוזר אם נקבל פקיעה גבוהה.גם אם מגלגלים זה עדיין כואב.הצרה היא שמתי שכבר נתייאש אז יבוא הגל....
    סגור
  • מאיר רק רציתי להגיד תודה.
    שמעון בן חיים. 28/09/2011 10:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תודה לך שנתת לי הזדמנות ללמוד ממך מסחר. תודה לך שלימדת אותי איך מרוויחם מירידות. אני ממאי השנה לא יודע מה זה לונגים וחוגג רק בשורטים. מאיר עשיתי איתך כמה עיסקאות השנה. והתוצאות היו מדהימות. אני חושב בדיוק כמוך,עדיין לא ראינו את התחתית של השנה הזו ב-spy . מאיר אני בהזדמנות זו רוצה לאחל לך ולבני משפחתך שנה טובה ומבורכת. שתכלה שנה וקללותיה ותחל שנה וברכותייה. שתהייה לנו שנה אם שפע של בריאות,שפע של הצלחה,שפע של אושר ושפע של שמחה. כן יהי רצון ונאמר אמן.
    סגור
  • מאיר ברק לא עוסק במסחר רק עמלות ושיווק מטחנה
    עוזי 01/10/2011 11:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז איך למדת ממנו על מסחר?? וטוב שלא למדת על שורטים כי בינתיים השוק עלה מ980 מאה נקודות ל1080 אבל למר מאיר ברק זה לא מפריע השוק איתכם או נגדכם את העמלות הוא לוקח שנה טובה לכולכם
    סגור
  • הוא מתכוון לעסקה בה הוא מקבל
    יהושפט 01/10/2011 18:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כסף עבור טוקבקים בתשלום....פריירים שמשלמים לו עמלות לא חסרים. כל פעם שאחד מבין שעובדים עליו, מגיע פרייר חדש....
    סגור
  • הימורים נטו
    ידע הגון 26/09/2011 16:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היתנתקתם לגמרי מהמניות וערכן הנקוב ,ומיפעליהם. הימורים נטו,באותה מידה, למה שלא תהמרו על סיכויו של אחמד טיבי להיבחר לרשות הפליסטנית,אתם עוסקים בהימור מסוכן ,בדומה לרולטה הרוסית.הימור מסוכן
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות