בשורה למפרסמים: ארקיע תקצה שטחי פרסום במטוסיה, מהלך שצפוי להכניס כ-3 מ' שקל בשנה

זאת לאור ההצלחה של שיתוף הפעולה עם תוכנית הריאליטי "המרוץ למיליון"
 | 
telegram

ארקיע מודיע היום (ג') על מהלך חדש בו היא תקצה שטחי פרסום בצי מטוסיה, בטיסות הבינלאומיות ובטיסות הפנים לאילת וחיפה. זאת לאור ההצלחה של שיתוף הפעולה עם תוכנית הריאליטי "המרוץ למיליון", שבמסגרתו נחשפו למעלה ממאה אלף נוסעים בחודש לתכני התוכנית במטוסי ארקיע.

המהלך צפוי להכניס לארקיע כ-3 מיליון שקל בשנה, כאשר לטענת החברה, "חלק מההכנסות מיועדות לממן הטבות לנוסעי ארקיע ללא תשלום. בין ההטבות המתוכננות, עיתונים יומיים, שלגונים, מגזינים, מתנות לילדים כגון חוברות צביעה ומטוסים מתנפחים".

בארקיע מציינים, "עד היום נוסעי ארקיע נחשפו לשטחי פרסום בעיתון "קו רקיע" בלבד, ומעתה ארקיע תאפשר חשיפה גם בשאר שטחי המטוס על ידי באנרים בפנים המטוס ועל מסועי המזוודות".

דודו מחלב, משנה למנכ"ל ארקיע אינטרנשנל מסר בתגובה, "לאור הביקושים וההצעות ממותגים מובילים לקחת חלק בפרסום במטוסים, ארקיע נענתה לבקשתם. חלק מההכנסות ישמשו להטבות לנוסעים, ללא תשלום, במהלך הטיסה".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות