דודו טופז רצה חשיפה וזכה בחשיפה ששוויה כ-6.4 מיליון שקל

את מירב שטח הסיקור לכתבה הוא ידיעות אחרונות שהקדיש לא פחות מ-2,400 אינטשים לסיקור הפרשה, אחריו מעריב עם 1,782 אינטשים, ואילו היומונים הדתיים לא סיקרו את הפרשה כלל
 | 
telegram

מלך הרייטינג, דודו טופז, תמיד אהב להיות במרכז העניינים ובשבועיים האחרונים הוא בהחלט זכה לתשומת לב ובכמויות נרחבות. טופז הסביר את המניע העקרי לתקיפות שהוזמנו על ידיו ואמר, "האנשים האלה דחקו אותי החוצה, מחוץ למסך".

אין ספק שהשבוע טופז היה במרכז העניינים לא רק על המסך אלא בכלל המדיות והגיע אף לשיא כאשר בעיתונות הכתובה כדוגמת 'ידיעות אחרונות' הוגדשו לנושא כ-15 עמודים ביום שני האחרון. דודו טופז רצה חשיפה וקיבל אותה בגדול.

ממחקר מיוחד שערכה 'יפעת מחקרי מדיה מתקדמים' בנוגע לחשיפה התקשורתית של פרשת דודו טופז עולה: במהלך השבוע האחרון קיבל טופז שווי חשיפה חסר תקדים של כ- 6.4 מיליון שקל בעיתונות היומית.

מעצרו של הבדרן קיבל את מירב החשיפה ותפס שווי חשיפה של כ-1.5 מיליון שקל, הכחשותיו של טופז טרם מעצרו קיבלו שווי חשיפה של 1.3 מיליון שקל, וכאשר הכריז השופט על טופז כראש הפירמידה קיבל חשיפה של 728 אלף שקל. כתבות הרוחב על "עלייתו ונפילתו" שקיבלו 713 אלף שקל.

עוד עולה מהמחקר עולה, כי העיתון שהקדיש את מירב שטח הסיקור לכתבה הוא ידיעות אחרונות שהקדיש לא פחות מ-2,400 אינטשים לסיקור הפרשה, אחריו מעריב עם 1,782 אינטשים, ואילו היומונים הדתיים לא סיקרו את הפרשה כלל, למעט מקור ראשון שדיווח רק על הודאתו של טופז בסיום הפרשה.

נתי יעקובי מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה מוסיף ש"שני המאפיינים הבולטים של הסיקור התקשורתי של הפרשה היו החשיפה חסרת התקדים שהיא קיבלה בזמן כה קצר והעובדה שחלק גדול מהכתבות נכתבו על ידי מספר עיתונאים יחד, מתחומי התקשורת, הבידור והפלילים".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות